امام جمعه

امام جمعه زاغمرز با توجه به موج سرمایی که باعث خسارت زیادی به کشاورزان مازندران شد از دولتمردان خواستند گزارشی در این خصوص به مردم ارائه دهند.

ایشان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در تاریخ 1395/11/01 ، بعداز دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و در ادامه بررسی و تفسیر رساله حقوق امام سجاد (ع) از نمازگزاران درخواست کردند معنای حق را به طلبکاری و یا بدهی نپندارند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تبار نماز را وسیله ای برای تقرب و رسیدن به خداوند متعال ، سلاحی برای مقابله با وسوسه های شیطان و دژی مستحکم در برابر دشمنان خدا دانسته و افزودند: هر فردی برای مهمانی رفتن خود را آراسته و آماده می کند لذا ما هم وقتی به درگاه خدا رفته و به نماز می ایستیم باید خود را آراسته و آماده برای صحبت کردن با خدا کنیم.

امام جمعه زاغمرز با اشاره به جنایات رژیم ستمشاهی ، اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست وزیر شاه خائن توسط شهید بخارایی ، ادامه دادند: این حرکت لرزه ای بر اندام رژیم منحوس شاه و نوکر آمریکا در منطقه انداخت و خون امثال شهیدان بخارایی ها و نواب صفوی ها و ... بود که درخت انقلاب را آبیاری کردند تا سرانجام در 22 بهمن به رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

ایشان در ادامه به سالروز حماسه 6 بهمن مردم آمل اشاره کردند و گفتند: منافقین وقتی فهمیدند با عقائی نادرست خود ، وصله ناچسبی به این انقلاب و نظام هستند در حمله ای که در 6 بهمن انجام دادند در این فکر بودند که مردم عزیز آمل به آنها بها داده و حمایت می کنند ولی این آملی ها بودند که با 40 شهید و چندین زخمی ، نهال انقلاب را مستحکم ساختند و منافقین کوردل دراین واقعه نیز شکست سنگینی خوردند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تبار با اشاره به خسارت های سنگین کشاورزان در سرمای ناگهانی پائیز، خواستار گزارش دولتمردان و مسئولین استان و شهرستان از پرداخت خسارت ها شدند و ارائه گزارش را تنها راه اعتماد مردم به مسئولین دانستند.

لازم به ذکر است در پایان نماز عبادی سیاسی جمعه ، حجت الاسلام والمسلمین هادی نوری به عنوان مسئول دفتر امام جمعه زاغمرز معرفی و حکم انتصاب خود را از دستان مبارک امام جمعه دریافت نمودند.